Cum m-am hotarat sa-l respect pe Jung

It's my birthday!

Il respect pe Jung din timpul facultatii… cam de pe cand m-am hotarat sa-mi fac lucrarea de licenta lucrand cu copiii desen si analiza jungiana. Dar Jung a scris mult si are o vorba pentru orice, inclusiv pentru adultii – adulti, asa, ca mine: „Viata incepe la 40 de ani”. M-am hotarat sa-l cred si sa incep noua mea viata desenand pe genunchi (literalmente) o caricatura a zilei mele de nastere. Nu e asa ca Dumnezeu ne-a lasat darul de a vedea binele in orice?

Daca va e greu sa vedeti unde s-a ascuns binele in viata voastra, urmariti – o pe Katie Byron facand o restructurare aici, mai jos.

Mie imi face o pofta nebuna de fericire! Chelner! Portie dubla la toata lumea!

PS. Acum mi-am dat seama ca era mai potrivit sa scriu „toti sunt hotarati sa ma invete sa fiu fericita”. Asa este, toti sunt hotarati sa ne invete 🙂

2 gânduri despre &8222;Cum m-am hotarat sa-l respect pe Jung&8221;

Care e parerea ta?

