Remedii naturale pentru vene obosite si lovite

Spre deosebire de majoritatea cunoscutilor, eu nu ma vait de sedentarism, ma vait de lovituri la picioare si alergatura. De cand J.R. a primit bicicleta prin serviciul de intermediere ingeresc, alerg din ce in ce mai mult, mai repede si mai departe, pentru ca am un copil indraznet si uneori ma asteapta, alteori nu.

(Nu stiati ca exista un serviciu ingeresc dedicat copiilor? Ioan are unul personal: isi face rugaciunea de seara cu patos si a doua zi, pac, capata ceva bun; la biserica, la terasa din colt, ba un prieten, ba o baba, ii intind, il invita, ii aduc, ii pun in mana. Asa ajunge sa mai manance si bomboane, dar de multe ori, le subtilizez la timp. Are el lipiciul lui: intr-o zi l-am prins ca o convinsese pe o pustoaica de doua ori mai mare decat el sa il dea in leagan, lenesul, cu toate ca stie si el ce si cum).

Dupa multe si marunte lovituri peste tibie si peroneu cu rotile ajutatoare, kilometri alergati cu rucsacul in spate si lipsa cronica de repaus, m-am trezit ca ma doare un picior de la genunchi pana in talpa. Si ca se innegreste, se inverzeste, se ingalbeneste pe portiuni. Ca ma doare si nu ma lasa, zi si noapte. El ma durea demult, saracu’, dar n-a avut cu cine vorbi. Cand am simtit ca schioapat si ma ameninta sa intre in greva, in sfarsit, m-am trezit la realitate.

Asa ca am luat masuri, pe care le recomand pentru probleme venoase (varice samd), un pachet de masuri care suna cam asa:

1. Ceai de sulfina zilnic, cantitati industriale (2-3 cani pe zi);

2. Tonic venos de la Dacia Plant, dupa prospect, nu ca mine, care am baut din sticluta;

3. Arnigel de la Boiron, gel cu arnica, frectie la piciorul afectat (nu de lemn);

Pentru lovituri si hematoame:

4. Arnica, remediu homeopat, 200 CH (la recomandarea doctoritei, nu de capul meu).

Am facut si un test involuntar, in sensul ca imi cam trecusera si hematoamele si durerile si am oprit tratamentul. Si m-am trezit ca ma doare si celalalt picior, cine stie cand l-am mai otanjit si pe el…. Am reluat tratamentul si ma pot lauda ca iar alerg dupa fiu-meu care goneste pe bicla. Ce, nu stiati ca am fost sportiva?

P1010994Remediile mele locuiesc in castele: m-am distrat imortalizand constructiile reunite ale celor 3 verisori, turnul, moara de vant, castelul din Anglia, santierul. Cele mai bune jucarii sunt cele care nu fac nimic 🙂

Care e parerea ta?

