Adevarata curatenie pentru alergici…, versiune 2.0

Dupa o deplasare in Bucovina, continuam curatenia ecologica 🙂

JURNAL DE COMUNIUNE

product-block-seal-of-approval

Am mai zis ca gospodaria este un subiect relativ nou in viata mea. Am invatat sa vad in asta un avantaj, in sensul ca nu am prejudecati si nu ma consider invatata si stilata in domeniu. Incerc toate produsele posibile, ca sa tin casa cat mai ecologica si curata in acelasi timp [citez un om cu multa carte: „ecologistii astia sunt niste imputiti care nu stiu cum sa-si argumenteze jegul”; needless to reply, man!]. Daca sunteti de aceeasi parere cu persoana importanta pe care am citat-o, nu spui cine bibicule, cei care ganditi astfel, nu aveti ce invata de la mine, sunteti deja prea bine invatati. Daca imi spunea cineva acum 10 ani ca azi voi scrie despre curatenia bio, ii spuneam ca delireaza, scurt si clar. Nu am o afinitate pentru gospodarie, nu sunt atasata de casa si de obiecte… nu salivez cand vad pahare de cristal, nici inima…

Vezi articol original 1.405 cuvinte mai mult

Care e parerea ta?

