Adevarata curatenie pentru alergici…., versiune 2.0, partea a IIIa

JURNAL DE COMUNIUNE

P1020195 Containerul Karcher DS 5800 dupa ce a a aspirat negrul de fum din centrala

Dupa ce mi-am ridicat in slavi aspiratorul antialergic in postul anterior, mi-am adus aminte ca nu am zis nimic despre cum il gasiti. Dealerii de produse Karcher sunt destui, dar aspiratorul DS 5800, cu toate ca este printre putinele pe piata din gama aspiratoarelor cu filtrare prin apa, se gaseste greu, la cateva magazine online. Am avut placerea ca intr-o sambata sa sun la toti dealeri, deci stiu cam cat de greu e. Este un aspirator scump, pentru o piata care se raporteaza obsesiv la preturi, si de aceea, deseori stocul este epuizat. Karcher este cunoscut in Romania pentru echipamente industriale, mai putin pentru electrocasnice. In cazul in care aveti nevoie de unul, faceti o comparatie de preturi pe un site de tipul compari.ro. Dedeman in acest moment nu il mai are in oferta. Daca mergeti…

Vezi articol original 833 de cuvinte mai mult

2 gânduri despre &8222;Adevarata curatenie pentru alergici…., versiune 2.0, partea a IIIa&8221;

Care e parerea ta?

