Toffix – reactie alergica de zile mari si rele

P1020295

Later edit: daca buzele lui Ioan ar fi continuat sa se umfle, sau daca reactia alergica s-ar fi extins, as fi sunat la 112 si as fi spus cuvintele magice: „copil, varsta: 4 ani, reactie alergica, inflamatie a fetei”. Operatoarea stie ce sa spuna mai departe: pericol de soc etc. Credeti-ma, ambulanta vine foarte repede, din pacate, am avut ocazia sa ii chem. Fereasca Dumnezeu de asa experiente, dar bine e sa stiti inainte, nu dupa.

Ioan nu mananca bomboane. Chiar si pe cele pe care, binevoitoarele babe i le strecoara in manuta la biserica, reusesc cumva sa le las „pe mai tarziu” si apoi sa le inlocuiesc cu un fruct pe care il am totdeauna in geanta, o stafida, o gaufre bio samd. Sunt insa momente in care se intampla si pacatul, ca Satana nu sta degeaba. Mamici fermecate de buclele lui fiu-meu ii intind te-miri-ce gunoaie (nu ma intelegeti gresit, constientizez ca sunt total inocente, dar tot gunoaie sunt) si uneori mai reusesc sa ii strecoare cate ceva. Asa, Ioan a venit intr-o zi cu aceasta bomboana gumata al carei ambalaj l-am fotografiat mai sus. A primit-o in mana, era zambitor, avea o bomboana de la prietenul lui, care manca si el bomboane gumate. Doar ca prietenul lui are colesterolul pana in tavan si probleme de sanatate pe langa care alergia lui Ioan e o gluma. Asa ca am rupt cu dintii un capat de bombonica (sa fi fost o zecime?) si i-am zis lui Ioan ca restul o lasam pe mai tarziu…. Acasa, fiind ora de somn, nani-nani, drept in pat. Si cand Ioan s-a trezit… nu mai era Ioan, ci fratele Angelinei Jolie, intelegeti voi cat avea buzele de umflate si lucioase???! Am stat, m-am gandit, m-am rasucit, ce, ce, ce si de ce, de ce, de ce? Si brusc mi-aduc aminte de o bombonica din rucsacul meu! O scot pe furis, o desfac, ma uit, iau o lupa, pas de vad ceva despre ingrediente! P1020290 Poate vedeti voi? (fotografia de mai jos e facuta prin lupa). P1020296 Buza s-a dezumflat incet dupa o doza zdravana de extract gemoterapic de coacaz negru. Am ramas insa cu intrebarea: ce se intampla daca manca TOATA BOMBOANA? Reactiile inflamatorii in zona fetei sunt extrem de periculoase, mai ales la copii, deoarece pot afecta faringele, laringele si pot duce la moarte prin sufocare. Daca sunteti convinsi ca a fi copil presupune a manca dulciuri in prostie, orice si oricand, cititi cateva articole despre prevalenta in crestere a diabetului la copii. Si pur si simplu, nu mai cumparati! http://www.medicalnewstoday.com/articles/257108.php http://scopeblog.stanford.edu/2013/02/28/sugar-intake-diabetes-and-kids-qa-with-a-pediatric-obesity-expert/ http://consumer.healthday.com/encyclopedia/diabetes-13/misc-diabetes-news-181/type-2-diabetes-and-kids-the-growing-epidemic-644152.html

Care e parerea ta?

