40 de ani de razboi cu glutenul

Am dat multe batalii in viata mea si le-am pierdut pe toate. Dar ce conteaza, daca am castigat razboiul?

c100244d-e6c5-4b3f-915b-3612785f2607-mediumRazboiul meu se numeste GLUTEN, otrava mea este in cei 3 P: paine, paste, pizza, cele 3 alimente pe care le iubesc si care ma duceau repede catre moarte prematura.

Vorba unei prietene: ca doar nu mori de la paine!

Nu, nu muream de la paine… muream de la lipsa cronica de vitamina D, care duce la cancer (cancer care a rapus-o pe mama la 55 de ani, dupa o inclestare de 9 ani); muream de lipsa nutrientilor, in calea carora glutenul se pune atat de eficient… muream de o inflamatie la care suprarenalele mele nu mai faceau fata, stoarse de cortisol, facandu-ma dependenta de cafea, cu tensiunea sub pamant….

Muream si nu stiam de ce… nu stiam macar numele razboiul pe care il dadeam, pentru ca bataliile mele se numeau:

CEATA, INCAPACITATEA DE A GANDI

VIGILENTA SCAZUTA

NEINDEMANARE

DEPENDENTA DE CAFEA

ALERGIE

BLANDE

ROSEATA

PRURIT

CANDIDA

CIUPERCI

REUMATISM

POLIARTRITA REUMATOIDA

HIPERTIROIDIE

HIPOTIROIDIE

ACNEE

DURERI IN ARTICULATII

INTEPENEALA

DURERI DE OASE

GASTRITA

COLECISTITA

AMIGDALITA

ENTEROCOLITA

DIAREE

OBOSEALA

HIPOCALCEMIE

HIPO – ORICE DORITI

MALABSORTIE

SINUZITA

CEARCANE

ASTENIE LA SCHIMBAREA ANOTIMPURILOR, ASTENIE DE PRIMAVARA, ASTENIE DE VIATA

FURUNCULOZA

LICHEN PLAN SCLEROATROFIC

PROBLEME DENTARE

Pentru altii, bataliile se numesc: autism, ADHD, diabet… Am facut destule vizite la medici, la diferite specialitati si nimeni, absolut nimeni nu m-a intrebat vreodata: „Va balonati dupa ce mancati paine sau paste? Aveti si o afectiune autoimuna cumva? Va dor genunchii? O, da? Cel mai probabil aveti alergie la gluten, posibil si la proteina laptelui de vaca… Va propun sa faceti un test: eliminati-le din alimentatie! Apoi discutam dupa 3 luni cum va simtiti!”. N-a fost sa fie…

'Would you like your child be in the gluten-free class, the lactose-free class, or the peanut-allergic class?'

La 5 zile dupa eliminarea glutenului din farfuriile noastre, simt ca ma intorc la viata cu fiecare ora care trece. Si simt o mare bucurie, pentru ca stiu ca Dumnezeu mi-a facut favorul de a-mi dezvalui numele razboiului pe care il purtam.

Un gând despre &8222;40 de ani de razboi cu glutenul&8221;

Care e parerea ta?

