Azi, sarbatoare mare si lucruri frumoase

Mi-am promis sa scriu numai lucruri frumoase azi, pt ca e o zi sfanta si pt ca e dispozitia mea:

Azi, am luat/sterpelit un afis colorat lipit la scara blocului. Ioan l-a vrut neaparat. De 3 zile, la intrarea in bloc, se propteste in fata afisului si incepe: „Bbbb, be, Vvvv, Aaaa, au, Gggg, mamaaaaa” (adica sa nu plec, ca el citeste). Asa ca, azi l-am desprins cu grija pe afis si l-am luat sus. L-am lipit la loc de cinste, pe usa din sufragerie. Acum sta in fata lui si buchiseste :))

Sambata a dat Domnul si ingerasul (salutari, pe aceasta cale!) sa ajung la biserica Sf. Parascheva. Foarte frumoasa biserica. Am avut bucuria sa primesc 2 castronase mititele (pt mine si Ioan), cu orez cu lapte, de la parintele paroh. Castronasele mi s-au parut minunat de frumoase si a fost cel mai bun orez cu lapte pe care l-am mancat vreodata. Ioan n-a mancat, pt ca era cu zahar, mi-am promis insa sa ii fac un orez bio cu lapte bio, cu coaja de lamaie bio, vanilie bio si la sfarsit, miere bio!

Alta bucurie de saptamana trecuta, a fost ca Billa a adus legume bio… din Bulgaria. Vai de capul nostru si bravo bulgarilor: rosii, castraveti, morcovi, ardei. Si fructe bio, lamai si portocale. Pana acum am incercat rosii si morcovi. Par ok. Multa lume ma intreaba de unde stiu eu ca unele lucruri sunt bio si altele nu. Ca poate nu sunt totusi chiar bio! Din pacate, avem un tester infailibil: simte si ierbicidul pe care l-a mancat gaina din graul care a fost stropit anul trecut. Capisci? Bubitele rosii din jurul gurii, apoi pe gat, pe piept, si daca nu luam masuri, pe tot corpul, nu ne pot induce in eroare. Ne induc o actiune: BIO! Asa ca treceti si voi pe la Billa, ca daca in 2-3 saptamani nu are Ioan nicio reactie cumulativa (sunt si de-astea), sunt chiar bio :).

 

 

Care e parerea ta?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.